Kemian opettajankoulutusyksikkö (Helsingin yliopis Helsinki Suomalainen luonto

LUONTO LAITTAA POLKIMET LIIKKEELLE

Cycling for nature Staff at the chemistry teacher training unit at the department of Chemistry has launched a fundraising campaign for Finnish nature. Next July we will cycle from Helsinki to Jyväskylä to attend the international ECRICE2014-conference (European Conference on Research in Chemical Education 2014 https://www.jyu.fi/kemia/en/research/ecrice2014//). Our cycling journey to Jyväskylä brings attention to sustainalbe development and the unique biodiversity and beauty of Finnish wildlife. Show your support by donating to our WWF campaign! The distance from Helsinki to Jyväskylä is approximately 340 km. Our aim is to raise 10 euros per kilometre, 3430 € in total. All donations made to WWF via this campaign will directed to preserving and reviving natural biodiversity in Finland. *** *** *** Kem-ope-tiimi pyöräilee konferenssimatkan Helsingistä Jyväskylään Me Helsingin yliopiston kemian opettajankoulutusyksikössä päätimme tempaista kestävän kehityksen ja Suomen luonnon hyväksi pyöräilemällä Helsingistä Jyväskylään heinäkuussa 2014. Jyväskylässä määränpäämme on kemian opetuksen tutkimuksen kansainvälinen ECRICE 2014 -konferenssi, (European Conference on Research in Chemical Education 2014 https://www.jyu.fi/kemia/en/research/ecrice2014//). Pyöräilytempauksella haluamme osoittaa, että siirtyminen sanoista tekoihin on mahdollista, ja että pienilläkin panoksilla voimme auttaa luontoa ja ilmastoa! Kun luontolahjoitukset kulkee, niin tutkija polkee Keräämme tempauksellamme lahjoituksia Suomen luonnon monimuotoisuuden säilyttämiseen ja tukemiseen. WWF:n keräystavoitteemme on 3430 euroa, eli kymppi per kilometri ajomatkaa! Reittimme vie pääkaupunkiseudulta Vantaanjoen ja Tuusulanjärven arvokkaiden perinnemaisemien halki kohti Lahtea ja järvi-Suomea. Arvioidut etapit ja etäisyydet Helsinki - Järvenpää 47 km Järvenpää - Lahti 98 km Lahti - Sysmä 77 km Sysmä - Korpilahti 86 km Korpilahti - Jyväskylä 35 km yhteensä 343 km

9.9.2013 7.7.2014

Kemian opettajankoulutusyksikkö (Helsingin yliopis