Jussi Ristonmaa 40800 Vaajakoski Suomalainen luonto

Villin Luonnon Rytmit

Villin Luonnon Rytmit – Didjeridu performanssit Tapahtumiin – Tilaisuuksiin – Messuille – Kissan ristiäisiin Villin Luonnon Rytmit on yhden ilvesmiehen didjeridu sooloesitys jonka musiikillinen innoitus, äänikudokset ja rytmit kumpuavat villistä luonnosta, ihmisen ja luonnon symbioosista, Suomen luonnon monimuotoisuudesta sekä muuttumisesta – metamorfoosista. Esitys sisältää akustisia ambient äänikudoksia, villin luonnon rytmejä, aistimuksia korpien kätköistä, kuin kaikuja ilvesten metsästä. Villin Luonnon Rytmit ovat kehränneet erilaisissa luontotapahtumissa, festareilla, messuilla, synttäreillä, hääjuhlissa, kouluissa ja monissa muissa tilaisuuksissa sekä kesäin turuilla, toreilla ja aitovierillä katusoiton merkeissä, jo 12 -vuoden ajan. Ja matka jatkuu… Jos haluat kuulla ja kokea ”Villin luonnon rytmit” Ilveskeskus on voittoa tavoittelematon järjestö ja kaikki Villin Luonnon Rytmit esityksillä kerätyt varat menevät lyhentämättöminä Suomen WWF:n kautta ( – matkakulut) Suomen luonnon hyväksi tehtävään työhön. ilveskeskus.fi Lisätiedot: Ilveskeskus 0440 883 233 – Jussi

11.1.2019 31.12.2019

Jussi Ristonmaa