Käyttöehdot

Näitä käyttöehtoja sovelletaan kaikkeen varainhankintaan ja lahjoituksiin seuraavan verkkosivuston kautta: oma.wwf.fi ("Sivusto") sekä siihen liittyvät palvelut, joiden avulla voit lahjoittaa ja kerätä varoja WWF Suomelle. Lahjoitusten kohteena on:

Maailman Luonnon Säätiö – World Wide Fund For Nature, Suomen rahasto sr ("WWF Suomi")
Y-tunnus 0215186-5
Lintulahdenkatu 10, 00500 Helsinki, Suomi
Asiakaspalvelu: tukija@wwf.fi

Tutustu huolellisesti näihin Käyttöehtoihin ("Ehdot"). Avaamalla, selaamalla tai käyttämällä Sivustoa ilmaiset lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyväsi nämä Ehdot. Mikäli et hyväksy näitä Ehtoja, sinun ei tule käyttää tätä Sivustoa.

Lahjoituksen palautus

Mikäli olet tehnyt virheen lahjoitusta tehdessäsi, tai mikäli muutat mielesi, voimme hyvittää lahjoituksesi 14 päivän sisään lahjoituksesta. Voit pyytää hyvitystä lähettämällä kuittisi osoitteeseen tukija@wwf.fi.

Hyvitykset palautetaan samalle maksutavalle, jolla alkuperäinen maksu suoritettiin. Mikäli olet tehnyt lahjoituksen luottokortilla, saat hyvityksesi samalle luottokortille.

Lahjoitustavat

• Verkkopankit

• VISA Electron

• MobilePay

• Masterpass

• PIVO

• Siirto

• VISA

• MasterCard

Tuki

Voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla osoitteessa tukija@wwf.fi ("Asiakaspalvelu"). Kaikki asiakaspalvelukysymykset tulee ohjata Asiakaspalvelumme sähköpostiosoitteeseen.

Sivuston käyttö

Sivustolle lisättävä materiaali

Sinun tulee aina käyttää Sivustoa ja siihen liittyviä palveluita vastuullisesti ja lainmukaisesti. Huomioithan Sivustoa käyttäessäsi erityisesti, että:

• vakuutat ja vastaat täysimääräisesti siitä, että Sivustolle tai siihen liittyviin palveluihin lähettämäsi tai ilmoittamasi aineisto/sisältö ei ole lainvastaista, loukkaavaa tai muutoin sopimatonta ("Kielletty sisältö") ja että se ei loukkaa kolmansien osapuolien immateriaalioikeuksia

• vakuutat ja vastaat siitä, että sinulla on tarvittavat suostumukset toimittamasi aineiston lisäämiseen, esimerkiksi mahdollisten kolmansien osapuolten aineiston lähettämiseen verkkosivustolle

• WWF Suomella on oikeus julkaista ja muulla tavalla käyttää Sivuston kautta WWF Suomelle toimittamaasi aineistoa

• jos epäilet jonkin sisällön Sivustolla rikkovan tekijänoikeuksia tai havaitset Sivustoa käyttäessäsi Kiellettyä sisältöä, pyydämme sinua ilmoittamaan siitä sähköpostilla viipymättä Asiakaspalveluun

• et voi poistaa tai muuttaa Sivustolla muuta kuin omaan varainhankintasivuusi liittyvää sisältöä

• pidätämme oikeuden milloin tahansa ilman etukäteistä ilmoitusta tai korvausvelvollisuutta poistaa tai muokata mitä tahansa Sivustolle lisättyä ja siellä olevaa sisältöä omana harkintamme mukaan

Velvollisuutesi Sivuston käyttäjänä

Olet itse vastuussa omasta viestinnästäsi, mukaan lukien varainkeruuseen liittyvistä teksteistä ja kommenteista. Käyttäjät eivät saa:

• käyttää Sivustoa tuotteiden ja palveluiden markkinointiin, ellei WWF Suomen kanssa ole muuta erikseen kirjallisesti sovittu

• lisätä, kommunikoida tai lähettää mitään toisen henkilön tai yhteisön immateriaalioikeuksia, julkisuusoikeuksia tai yksityisyysoikeuksia loukkaavaa sisältöä

• lähettää mitään tietoja, mitkä ovat totuudenvastaisia, epätarkkoja tai muiden omistamia

• osallistua Sivustoa käyttämällä lainvastaisiin toimiin

• vääristellä henkilöllisyyttään tai yhteyttään toiseen henkilöön tai organisaatioon

• käyttää Sivustoa lähettääkseen roskapostia tai "spämmiä" Sivuston käyttäjille

• käyttää Sivustoa suorittaakseen, esitelläkseen tai lähettääkseen eteenpäin kyselyitä, arpajaisia, lottoarvontoja, kilpailuita, pyramidihuijauksia tai ketjukirjeitä

• häiritä tai keskeyttää palveluun liittyviä verkkopalveluita tai lähettää tietokoneviruksia (mukaan lukien kaikki variantit sekä vastaavat haitalliset tiedostot ja sovellukset) järjestelmiimme

• käyttää Sivustoa mitenkään muutoin WWF Suomelle tai kolmansille osapuolille haitallisella tavalla

Mikäli sinulla on Sivustolla profiili, olet velvollinen pitämään profiilisi ja salasanasi luottamuksellisena sekä olemaan luovuttamatta niitä kenellekään. Hyväksymällä nämä Ehdot sitoudut vastaamaan kaikista tunnuksillasi tehdyistä toimista täysimääräisesti. Sitoudut ilmoittamaan meille välittömästi, mikäli tiedät tai epäilet, että profiiliasi käytetään luvattomasti, tai mikäli havaitset muita tietoturvaloukkauksia. Saatuamme ilmoituksesi ryhdymme kaikkiin kohtuullisiin toimenpiteisiin ehkäistäksemme näiden toimien aiheuttamia vahinkoja.

Sitoudut:

• toimittamaan oikeat, tarkat, ajantasaiset ja täydelliset tiedot itsestäsi

• ylläpitämään ja viipymättä päivittämään tietosi pitääksesi ne oikeina, tarkkoina, ajantasaisina ja täydellisinä.

Vastuunrajoitus

WWF Suomi ei vastaa välillisistä kuluista, vahingoista tai tappioista, jotka aiheutuvat Sivuston käytöstä tai kykenemättömyydestä käyttää Sivustoa. WWF Suomi ei myöskään vastaa vahingoista, jotka aiheutuvat ylivoimaisesta esteestä tai vastaavasta muusta WWF Suomen toiminnan kohtuuttomasta vaikeutumisesta.

WWF Suomi ei takaa Sivuston olevan keskeytyksettä käytettävissäsi, eikä vastaa tietojen tuhoutumisesta tai käytön keskeytyksistä aiheutuneista mahdollisista vahingoista.

WWF Suomella on oikeus sulkea Sivusto tai estää Sivuston tai sen osan käyttösi sekä olla toteuttamatta Sivuston kautta tekemääsi toimenpidettä erityisesti seuraavista syistä:

1. turvallisuussyistä;

2. mikäli on syytä epäillä, että Sivustoa tai sen ominaisuutta käytetään oikeudettomasti, lainvastaisesti tai vilpillisesti; taikka

3. mikäli käytät Sivustoa tai sen ominaisuutta olennaisesti näiden Ehtojen vastaisella tavalla.

Voimme milloin tahansa ilmoittamatta ja korvauksetta lopettaa Sivuston kautta tarjottavien palveluiden tarjoamisen sekä poistaa Sivustolla olevat ja sitä kautta kerätyt ja käsitellyt tiedot ilman etukäteisilmoitusta.

Sivusto saattaa sisältää linkkejä, jotka johtavat kolmansien sivustoille. Aktivoimalla minkä tahansa näistä linkeistä poistut Sivuston piiristä. WWF Suomi ei vastaa tällaisten sivustojen toiminnasta, sivustojen keräämien tietojen käsittelystä, sivustoilla olevien tietojen sisällöstä, oikeellisuudesta tai tarkkuudesta taikka tällaisten sivustojen käytöstä millään tavalla. Suosittelemme tutustumaan tällaisten sivustojen käyttö- ja tietosuojaehtoihin huolellisesti.

Muut ehdot

Pidätämme oikeuden milloin tahansa yksipuolisesti muuttaa tai täydentää näitä Ehtoja tätä artikkelia päivittämällä. Muutos astuu voimaan, kun muutokset on julkaistu. Jatkaessasi Sivuston käyttöä muokattujen Ehtojen julkaisun jälkeen hyväksyt muutetut Ehdot. Mikäli et halua hyväksyä muutoksia, et voi valitettavasti käyttää Sivustoa enää muutoksen jälkeen. Näihin Ehtoihin sovelletaan Suomen lakia, lukuun ottamatta sen lainvalintasäännöksiä. Pyrimme aina ratkaisemaan mahdollisen erimielisyyden suoraan kanssasi.

Henkilötietojen käsittely

Voit tutustua tämän Sivuston kautta kerättävien henkilötietojen käsittelyyn ja oikeuksiisi rekisteröitynä yksityiskohtaisesti tietosuojaselosteessamme.

Yleistä henkilötietojen käsittelystä

Sivuston kautta kerättävät henkilötiedot ovat osa WWF Suomen lahjoittajaverkostorekisteriä.  Tarvitsemme tiettyjä rajattuja henkilötietojasi voidaksemme mahdollistaa varainhankintasivun luomisen ja Sivuston kautta lahjoittamisen sekä käsitelläksemme lahjoituksia. Tietoja käytetään myös varainhankintasivusi tapahtumista tiedottamiseen sekä kuitin toimittamiseksi lahjoituksen tehtyäsi.

Ovatko luomani varainhankintasivut yksityisiä?

Sivustolla luomasi varainhankintasivut eivät ole yksityisiä. Sivustolle luodut keräykset hakukoneiden luetteloimiksi, ja ne on julkisesti nähtävillä. Voit halutessasi luoda keräyssivun käyttäen nimimerkkiä, jolloin nimesi ei näy julkisesti keräyssivulla. Huomioithan, että myös tällöin sinun on kuitenkin annettava yhteystietosi WWF Suomelle. Saatamme käyttää julkisia varainhankintasivuja sekä lahjoituksia markkinointitarkoituksiin, esimerkiksi jakamalla näistä tietoa sosiaalisessa mediassa tai uutiskirjeissä.

Näkyykö nimeni, jos teen lahjoituksen?

Voit lahjoituksen tehdessäsi halutessasi pysyä anonyymina niin, ettei nimeäsi näy varainhankintasivulla. Tällaisessa tilanteessa yksityiskohtaisemmat tietosi tulevat kuitenkin tietoon WWF Suomelle lahjoituksen käsittelemiseksi.

Kuka saa luottokorttini numeron tietoonsa?

Emme itse käsittele Sivuston kautta suoritettuja maksuja. Maksupalveluntarjoajamme Nets Finland Oy käsittelee kaikki korttimaksut. Vain Maksupalveluntarjoajalla on luottokorttinumerosi tiedot.