Heidi Pirttijärvi Oulu Jääkarhu

Heidin synttärikeräys

Hei ystävä! Kiitos kun klikkasit. Ilmastonmuutos jyllää ympärillämme taukoamatta ja tilanne on kokoajan menossa pahempaan suuntaan. Sen seurauksena myös nämä upeat eläimet ovat vaarassa kuolla sukupuuttoon, koska niiden elintilat alkavat käydä todella ahtaiksi ja jääkarhuille sopimattomiksi. Me ihmiset voimme pienilläkin valinnoilla edesauttaa parempaa huomista ja turvata myös luonnon hyvinvoinnin. Sillä mitä meille jää jos luonto kuolee? Jos siis haluat jotenkin muistaa minua tulevana syntymäpäivänäni, niin tässäpä vasta mainio tilaisuus ja tapa: Tue minulle tärkeää asiaa ja auta jääkarhuja hädässä! <3 Mitä tuellasi saadaan aikaan? *Ilmastonmuutoksen hillitseminen. *Jääkarhujen elinympäristöjen suojelu perustamalla kansallispuistoja arktisille alueille. *Suojelua tehostava käyttäytymistutkimus jääkarhujen satelliittipantojen avulla. *Vaikuttaminen arktisen alueen valtioiden päättäjiin jääkarhujen suojelemiseksi. *Ympäristömyrkkyjen vaikutuksen selvittäminen karhuihin.

18.9.2014 9.4.2015

Heidi Pirttijärvi