Iida Silfvenius Turku Jääkarhu

Iidan 14-vuotiskeräys jääkarhuille

Etkö tiedä, mitä hankkia lahjaksi? Lahjoita. Se saa minut, sinut ja jääkarhut hyvälle mielelle (okei, ainakin minut ja jääkarhut). Liitän tähän WWF:n kuvauksen. JÄÄKARHU Jääkarhua uhkaa nykyisin ennen kaikkea ilmastonmuutos: sen arktisessa elinympäristössä jäätiköt uhkaavat sulaa. Jäältä käsin saalistettavan ravinnon eli hylkeiden pyydystäminen on hankaloitunut. WWF Suomi tekee ilmastotyötä ja tukee kansainvälisen WWF:n työtä arktisen luonnon hyväksi. Perusta nyt oma Panda-keräyksesi ja auta jääkarhua. Suojelun tavoite: Lajin säilymisen turvaaminen niin, ettei jääkarhu olisi enää uhanalainen. Mitä tuellasi saadaan aikaan? ilmastonmuutoksen hillitseminen jääkarhujen elinympäristöjen suojelu perustamalla kansallispuistoja arktisille alueille suojelua tehostava käyttäytymistutkimus jääkarhujen satelliittipantojen avulla vaikuttaminen arktisen alueen valtioiden päättäjiin jääkarhujen suojelemiseksi ympäristömyrkkyjen vaikutuksen selvittäminen karhuihin Jokainen lahjoitus on tärkeä<3 Kiitos!

29.7.2014 7.9.2014

Iida Silfvenius