Salibandy Club Classic Tampere Itämeri

Classic laittaa hyvän kiertämään

Tamperelainen salibandyn erikoisseura Salibandy Club Classic ja WWF aloittivat yhteistyön vuonna 2012. Classic on kerännyt WWF:lle varoja erilaisin tempauksin yhteistyön alkumetreistä lähtien. Salibandy Club Classicissa toisten auttaminen, vähempiosaisista huolehtiminen sekä ympäristöstämme yhdessä huolehtiminen ovat tärkeässä roolissa. Yhteistyö WWF:n kanssa onkin osa laajempaa kokonaisuutta, yhteiskuntavastuu-ohjelmaa. Yhteiskuntavastuu-ohjelmaan kuuluukin esimerkiksi "Classic laittaa hyvän kiertämään"-viikko, jossa juniorijoukkueet sekä miesten että naisten liigajoukkueiden johdolla tekevät hyviä tekoja marraskuussa 2015 muiden hyväksi viikon ajan. Hyvien tekojen viikolla pelataan myös "Hyvien tekojen ottelu", miesten liigakamppailu Classic-Viikingit, jossa eri yritykset ja katsojat osallistuvat keräykseen WWF:n hyväksi. Oma panda-keräys on osa tätä tempausta. Classicin oma panda-keräys jatkuu kuitenkin koko salibandykauden 2015-16 loppuun saakka, joten Classic Familylla on paljon aikaa luoda hyvää yhdessä luontomme hyväksi. Classic halusi luoda oma panda-keräyksen, jossa koko Classic Family voi auttaa WWF:ää suojelemaan elintärkeää Itämertamme yhdessä WWF:n kummin, Classicin liigapelaaja Jussi Pihan kanssa. Jussi Piha ja Classic lahjoittavat rahaa WWF:n tärkeään työhön Itämeremme hyväksi. Itämerihän on meille suomalaisille rakas ja tärkeä osa luontoamme, mutta se on kuitenkin samalla yksi maailman saastuneimmista meristä! Autetaan yhdessä WWF:ää ja Jussia pelastamaan Itämeremme! Jo pienellä summalla olet mukana elintärkeässä työssä!

16.10.2013 31.5.2016

Salibandy Club Classic