Meeri Pihlström Helsinki Ilmasto

Meerin & Katrin ilmastokeräys

Hei rakkaat ystävät ja sukulaiset! Elämme juhlantäyteisiä aikoja: Meeri täyttää 19 vuotta 23. marraskuuta, Katrin nimipäivä on heti perään marraskuun 25. päivänä, ja Siskon päivää vietetään 26.11. Pienenä juhlimme Siskon päivää perheen ja sukulaisten kesken viettäen samaan aikaan Meerin synttäreitä, Katrin nimppareita ja sisaruuden riemua siskonmakkarakeittoa hyvällä halulla syöden. Siskonmakkarasoppa on ollut jo pitkään osaltamme historiaa, mutta halusimme tänä vuonna juhlistaa toisiamme jollakin kestävällä tavalla. Elämme juhlista huolimatta myös vaikeita aikoja: olemme hyvin huolissamme ilmaston lämpenemisestä ja sen seurauksista ihmisille ja eläimille, ja Meeri on WWF:n hyväksi feissatessaan kokenut kyseisen järjestön luotettavaksi ja tehokkaaksi luonnonsuojelijaksi. Päätimme siis pystyttää WWF-keräyksen ilmaston hyväksi. Jos haluatte muistaa meitä synttärin, nimpparin, siskouden tai yleisen mahtavuutemme kunniaksi - tai muistaa vain yleisesti värikästä syksyä, harmaata loskasadetta, ilmastoahdistusta, pikkujouluja, oikeaa joulua tai mitä tahansa muuta, olemme hyvin onnellisia, jos teette sen samalla ainoaa ja rakasta maapalloamme muistaen - lahjoittaen pienen summan WWF:n tärkeään työhön. Rakkaudella Meeri ja Katri

27.10.2018 26.11.2018

Meeri Pihlström