RT-kiekko ry Helsinki Ilmasto

Talviklassikko 2020 - Ilmaston puolesta

RT-Kiekko järjestää Talviklassikko 2020 Ilmaston puolesta -perhetapahtuman yhteistyössä Save Pond Hockeyn kanssa lauantaina 1.2.2020 kello 13-16 Lassilan liikuntapuiston jääkaukalossa (Laurinniitynpolku 2, 00440 Helsinki). Ohjelmassa on vapaaluistelua, niin pienille kuin varttuneimmille luistelijoille. Kiekontaitajille järjestetään myös kevyttä kisailua sekä pienimuotoista pipolätkän pelailua. Tapahtuma huipentuu herrasmieshenkiseen talviklassikko harrastejääkiekko-otteluun RT-Kiekon ja Käpylä Maanantain välillä. RT-Kiekko tarjoaa tapahtumaan hengen mukaista suolaista ja makeaa purtavaa. Tapahtuman myötä tuemme ilmastonmuutoksen vastaista työtä. Kiinteistö- ja rakennusalan ilmastovaikutukset ovat yhteiskunnan näkökulmasta merkittävät. Haluamme tuoda kortemme kekoon ja varmistaa että ulkojäät ovat osa tulevienkin sukupolvien arkea. Alan yrityksillä on mahdollisuus lahjoittaa varoja tähän tärkeään kohteeseen. Tämä tapahtuman lahjoituksina kertyneet varat osoitamme lyhentämättöminä WWF:n luonnonsuojelu ilmastorahastolle. Tervetuloa koko perheen voimin mukaan viettämään hauskaa talviurheilupäivää! Ohjelma 1.2.2020 13.00 Tilaisuuden avaus 13.15 Perheluistelua leikkeineen ja pientä kisailua 14.45 Jäänajo 15.00 Talviklassikko peli RT-Kiekko vs. Käpylä Maanantai 16.00 Tilaisuus päättyy RT-kiekko on ammattilaisten jääkiekkojoukkue, joka on rakentanut mainettaan pääkaupunkiseudun harrasteliigassa jo vuodesta 1986. Save Pond Hockey yhdistää maailmanlaajuisen jääkiekkoyhteisön ilmastonmuutoksen torjunnassa. Teemme yhteistyötä jääkiekkoilijoiden, jääkiekkoseurojen ja yritysten kanssa. Lisäämme tietoisuutta ja rohkaisemme muutoksessa.

23.1.2020 2.2.2020

RT-kiekko ry