Valtio-opin seniorit r.y. Helsinki Ilmasto

Valtio-opin sennut ilmastonmuutosta vastaan

Valtio-opin seniorit täyttää 20 vuotta. Tässä iässä elämä on usein huoletonta ja mikä tahansa on mahdollista. Nykypäivän parikymppisten mieltä kalvaa kuitenkin murhe: onko planeetallamme 20 vuoden päästä sietämättömät elinolot kiihtyvän ilmaston lämpenemisen vuoksi? Voivatko tulevaisuuden sennut nauttia luonnon monimuotoisuudesta ja Pohjois-Euroopan neljästä vuodenajasta? Ovatko rannikkokaupungit ympäri maailmaa hautautuneet vesimassojen alle, kun sennut juhlivat nelikymppisiä, ja horjuvatko yhteiskuntajärjestelmät, kun valtava määrä ilmastopakolaisia joutuu etsimään uusia asuinsijoja? Älä muista Valtio-opin senioreita tavaralla 20-vuotisjuhlan kunniaksi. Lahjoita mieluummin rahaa ilmastonmuutoksen torjumiseen. Yksikin euro auttaa, jos jokainen juhlaan osallistuja antaa sen WWF:n tärkeälle työlle. Noin nyrkkisääntönä summaksi kannattaa valita sellainen, että tuntuu vähän pahalta, mutta oma talous ei kuitenkaan kaadu. Rohkaisemme erityisesti eri järjestöjä tai muita tahoja edustavia juhlijoita tekemään lahjoituksen! Suurkiitokset osallistumisestasi!

29.8.2019 13.10.2019

Valtio-opin seniorit r.y.