Tiikerit lähikuvassa © naturepl.com / Edwin Giesbers / WWF

Tiikeri

{{ collected_gift_amount_formatted }} kerätty

Perusta keräys tiikerien hyväksi

Tiikerit ovat erittäin uhanalaisia, tällä hetkellä luonnossa elää vain noin 4500 tiikeriä. Niitä uhkaavat mm. elinalueiden väheneminen ja pirstoutuminen sekä salametsästys. Myös saaliseläinten määrä on vähentynyt. Viimeisen sadan vuoden aikana olemme menettäneet jopa 97 prosenttia maailman villeistä tiikereistä. WWF Suomi on toiminut näiden upeiden eläinten hyväksi muun muassa Nepalissa ja Bhutanissa. Perusta oma keräyksesi ja anna tiikereille tulevaisuus.

Tiikerien suojelun tavoite

Tavoitteenamme on tuplata luonnonvaraisten tiikerien määrä vuoden 2010 tasosta yhdessä 13 tiikerivaltion kanssa. Sinnikäs työ on tuottanut tulosta esimerkiksi Nepalissa: maa onnistui ensimmäisenä maailmassa kaksinkertaistamaan luonnonvaraisten tiikerien määrän.

Mitä tuellasi saadaan aikaan?

Tuellasi tehdään salametsästyksen vastaista työtä (partioiden varustaminen ja kouluttaminen) ja estetään laitonta kauppaa. Muita keinoja suojella tiikereitä on poliittiseen päätöksentekoon vaikuttaminen, suojelualueiden perustaminen ja kulkuyhteyksien luominen elinalueiden välille, sekä tiikereiden elinalueilla asuvien ihmisten kestävien elinkeinojen edistäminen.

Keräykset

Valokuvien tekijäoikeudet