Jääkarhu makaa lumella © Steve Morello / WWF

Jääkarhu

{{ collected_gift_amount_formatted }} kerätty

Perusta keräys jääkarhun hyväksi

Jääkarhua uhkaa nykyisin ennen kaikkea ilmastonmuutos: sen arktisessa elinympäristössä jäätiköt sulavat ennätysvauhtia. Jääkarhun ravinnonsaanti vaikeutuu huomattavasti, kun jäätä ei ole. Jääkarhu tarvitsee myös lunta, sillä se synnyttää poikasensa lumipesän suojaan. WWF työskentelee ilmastonmuutoksen hillitsemiseksi maailmanlaajuisesti ja suojelee arktisia lajeja ja niiden elinympäristöjä. Perusta nyt oma keräyksesi ja auta jääkarhua.

Jääkarhun suojelun tavoite

Jääkarhun suojelun tavoitteena on lajin säilymisen turvaaminen niin, ettei jääkarhu olisi enää uhanalainen.

Mitä tuellasi saadaan aikaan?

Tuellasi hillitsemme ilmastonmuutosta, edistämme suojelualueiden perustamista, ja perustamme sekä varustamme jääkarhupartioita. Lisäksi teemme suojelua tehostavaa käyttäytymistutkimusta jääkarhujen satelliittipantojen avulla, vaikutamme arktisen alueen valtioiden päättäjiin jääkarhujen suojelemiseksi ja selvitämme ympäristömyrkkyjen vaikutusta jääkarhuihin.

Keräykset

Valokuvien tekijänoikeudet