Ilmasto

{{ collected_gift_amount_formatted }}

Perusta keräys ilmaston hyväksi

Ilmastonmuutos on vakava globaali uhka. Sen seurauksia ovat äärimmäiset sääilmiöt, lajien sukupuutot, luontotyyppien tuhoutuminen ja jäätiköiden sulaminen. Ilmastonmuutoksen hillitsemistä ei voi siirtää huomiseen. Auta meitä kääntämään nykyinen kehitys ja aloita oman keräyksesi ilmaston puolesta jo tänään.

Ilmastotyön tavoite

WWF:n ilmastotyön tärkein tavoite on rajoittaa ilmaston lämpeneminen alle 1,5 asteeseen. Tavoitteen saavuttamiseksi globaalien kasvihuonekaasupäästöjen kasvu täytyy saada pysähtymään mahdollisimman pian ja kääntymään jyrkkään laskuun sen jälkeen.

Mitä tuellasi saadaan aikaan?

Tuellasi vaikutamme ilmastonmuutoksen hillitsemiseen niin neuvottelupöydissä kuin kentällä, ja edistämme fossiilisten polttoaineiden korvaamista kestävästi tuotetulla uusiutuvalla energialla ja energiansäästöratkaisuilla. Teemme myös poliittista työtä, jolla vaikutamme suomalaiseen, eurooppalaiseen ja kansainväliseen lainsäädäntöön. Näiden lisäksi teemme yhteistyötä yritysten kanssa, ilmastonmuutokseen sopeuttavaa työtä (esim. lajien suojelussa), kenttähankkeita, raportteja ja selvityksiä, sekä vaikutamme ihmisten kulutustapoihin esim. tiedottamalla ruuan ympäristövaikutuksista.

Keräykset

• Tiimien keräykset