WWF Suomi Helsinki Itämeri

Tallink: Sinun nimesi laivaan

KERÄYS ON SULJETTU. Kiitos kaikille keräykseen osallistuneille! Tiesitkö, että Itämeressä elää maailman pienin hyljelaji, itämerennorppa? Nykyisin ilmastonmuutos on itämerennorpan uhista suurin. Norppa on arktinen laji, joka on pesinnässään riippuvainen jäästä ja lumesta. Esimerkiksi Saaristomerellä meri voi olla tulevaisuudessa jäässä vain muutaman viikon ajan. Se ei riitä norpan pesintään. Keräyksellä saadun tuen avulla voimme selvittää, mitkä ovat ihmisen mahdollisuudet auttaa poikasia selviytymään huonoina jäätalvina. Kutsumme jokaisen lahjoituksen tekijän kirjoittamaan nimensä digitaalisesti Tallinkin uudelle Megastar-alukselle. Megastarin sisääntuloaulassa on jättinäyttö, joka toivottaa matkustajat tervetulleiksi. Näytöllä oleva laivan kuva muodostetaan tätä keräystä tukeneiden ihmisten nimistä. Lisäksi nimet sekä lahjoitussummat tulevat näkyviin alla olevaan listaan, joka säilyy vähintään kampanjan loppuun saakka. Jos et halua nimeäsi näkyviin, jätä lahjoitusta tehdessäsi nimikenttä tyhjäksi. Tule mukaan tekemään Itämerestä parempi paikka norpille – ja meille kaikille! Yläreunan kuva: Marko Stampehl

14.4.2016 30.6.2017

WWF Suomi