Etäkoulu Kulkuri Helsinki Saimaannorppa

Kulkurin Kestävän kehityksen projekti

------------------------------------------------------------ KERÄYKSEMME ON PÄÄTTYNYT 6.5.2016 Kiitos kaikille osallistuneille tahoille! ------------------------------------------------------------ Etäkoulu Kulkurin lukuvuoden 2015-2016 teema on kestävä kehitys. Tutustumme lukuvuoden aikana tähän teemaan ja keräämme varoja WWF:n kautta saimaannorpan suojeluun tekemällä ympäristötekoja. Haastamme kaikkia Kulkurin oppilaita osallistumaan 1.1-30.4.2016 välisenä aika tekemällä ainakin yhden työkortin verran ympäristötekoja: https://peda.net/kulkuri/kulkurikoulu/kestavakehitys/ymparistotekoja Aloita lahjoittaminen napauttamalla oranssista painikkeesta LAHJOITA NYT! MITÄ WWF TEKEE SAIMAANNORPAN SUOJELEMISEKSI? "Olemme suojelleet saimaannorppaa aktiivisesti vuodesta 1979. Suojelun ansiosta norppakanta on säilynyt ja kasvanut Saimaalla. Norppa tarvitsee kuitenkin suojelua vielä pitkään. Saimaanorpan suojelun keinoja ovat norppaystävällinen kaavoitus ja rakentaminen, yhtenäiset verkkokalastuskiellot tärkeillä norppa-alueilla, norppaystävälliset kalapyydykset, norpan häirinnän välttäminen erityisesti pesimäaikaan, norpan suojelututkimuksen edistäminen sekä ilmastonmuutokseen sopeuttaminen." (http://wwf.fi/elainlajit/saimaannorppa/)

14.12.2015 6.5.2016

Etäkoulu Kulkuri