Team Hangö Hanko Itämeri

Team Hangö

Puhdas meri ja luonto ovat oleellinen osa Hankoa ja tämän, Suomen eteläisimpään niemenkärkeen asettuneen, kaupungin viehätysvoimaa. Haluamme luonnon säilyvän yhtä kauniina, arvokkaana ja kokemisen arvoisena myös tulevaisuudessa. Siksi meille on tärkeätä kantaa oma vastuumme sekä myös toimia esimerkkinä ympäristövastuulliselle tavalle ajatella ja toimia. Myös sinun valintasi on siis meille tärkeä! Hangon matkailutoimisto on Operaatio Merenneidon yhteistyökumppani, ja Team Hangö on yhteistyömme kampanjanimi. Ett rent hav och en ren natur är en väsentlig del av attraktionskraften för Hangö, som är belägen ytterst på den sydligaste spetsen. Vi vill behålla naturen vacker, mångfaldig och värd att uppleva även i framtiden. Därför är det viktigt för oss att ta vårt ansvar och föra fram ett miljöansvar i all verksamhet. Dina val är alltså viktiga för oss! Hangö stads turistbyrå är samarbetspartner till WWF:s Operation Sjöjungfru. Samarbetets kampanjnamn är Team Hangö.

18.3.2014 31.12.2014